niedziela, 25 marca 2018

Pisanki oklejane kartkami ze starej książki -ciąg dalszy ;)

Tak jak obiecałam pokazuję kolejne pisanki oklejanki :)
Spodobały mi się bardzo , powstało trzy kolejne , jedna duża i dwie mniejsze . 
Jajka ozdobiłam skrawkami bawełnianych koronek i tym co pałętało się w domu ;) no dosłownie .
Zrobiłam przegląd szpargałów Łucji -motylki, kwiatuszki, biedroneczki i tym podobne  cuda,  które odpadły od jakiejś większej całości ;)


 Dodałam też  listki materiałowe zalegające w moich zapasach  i wszystko znowu zamalowałam farbą kredową.


Tu widać wszystkie ozdóbki na etapie ujednolicania stylistyczno kolorystycznego ;)


  Do szpargałów dodałam kwiatuszki  i ozdóbki z perełki w płynie .
Dwa mniejsze jajka umieściłam na wyplecionych wianuszkach.



Wyszło jak widać :)


  Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Piękne pisanki, na ostatnim zdjęciu szczególnie podoba mi się ta z lewej strony. Pomyślności na nowy tydzień.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu co kolejne to piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne:)))te jeżynki dodają im uroku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogodnej, radosnej i rodzinnej Wielkanocy!

    Pozdrawiam ciepło:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczna ta pierwsza najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pisanki, ta z fioletowymi dodatkami jest moją ulubioną. Cudo. :)

    OdpowiedzUsuń