poniedziałek, 19 marca 2018

Pisanka oklejana - ze starej książki

Dzisiaj szybciutko chciałam pokazać kolejną pisankę. Tym razem spore jajko oklejane kawałeczkami kartek ze starej książki. 


Na oklejone jajko nakleiłam motylki z papieru ryżowego i wszystko pociapałam kropeczkami :)


Do tego koronka bawełniana, szydełkowy kwiatek i listki oraz motylek ujednolicone farbami kredowymi. 
 

Aaa no i mocno błyszczący lakier :)  
 

 Wyszło jak dla mnie całkiem fajnie , a już niedługo pokażę kolejne książkowe pisanki :)
 

Pozdrawiam serdecznie i witam nowych obserwatorów :)
Ewa

15 komentarzy:

  1. Cuuudnie wyszlo :)) Az szczerze jestem zaskoczona ,ze taaak Suuper wyszlo z karteczek :)) Nie moge sie doczekac nowych nastepnych :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się spodobało :) Już czuję się zdecydowanie lepiej :)

      Usuń
  2. Pomysłowo, a efekt końcowy świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pisanka i bardzo oryginalna , taka w starym stylu - retro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie takie trochę jak ze lamusa wyciągnięte :)

      Usuń
  4. Cudowna pisanka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna taka klimatyczna ta pisanka

    OdpowiedzUsuń