wtorek, 28 kwietnia 2015

Pytanka - zabawa

Kilka dni temu zostałam zaproszona przez moją imienniczkę Ewę z bloga Marzeniami malowane do zabawy w pytania, a właściwie w odpowiedzi na zadane pytania :)
Ta zabawa to takie Pele Mele z czasów szkolnych ,  bawiłyście się też w te zeszyciki z pytankami ?



No ale do rzeczy :) czas na moje odpowiedzi na zadane pytania :)

1. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
To zależy od tego ile tego czau akurat  udało się wygospodarować :) Jak jest go sporo to  uciekam razem z mężem gdzieś w siną dal , najlepiej w góry , a tak na co dzień to oczywiście z książką albo robótką w ręku , a ostatnio z kotami i "piesem" ;)


2. Dlaczego piszesz bloga o tym o czym piszesz?


Hmm...niby proste ;) Piszę takiego a nie innego bloga bo takie jest moje życie i to co lubię. A poza tym fajnie jest dzielić się swoją pasją z innymi , w realu nie znam zbyt wielu osób robótkujacych , odnawiających stare graty i podobnie jak ja zakręconych , a w wirtualu i owszem ;)

3. Czy bardziej jesteś rozważna czy romantyczna?

Na zewnątrz rozważna , a w środku romantyczna taki dr.Jekyll and mr.Hyde trochę ;)

4. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu.

A tu to już banałem polecę ;) oczywiście rodzina i to żeby żyć w zgodzie ze sobą i przy okazji innym krzywdy wielkiej nie zrobić.

5. Czy postrzegasz siebie jako część Natury? Jeśli tak, to w jaki sposób to pojmujesz?

No oczywiście ,że tak ,nawet by mi do głowy nie przyszło że można inaczej siebie postrzegać. Według mnie jesteśmy częścią natury już od urodzenia i nasze w tym względzie przekonania niewiele zmieniają .

6. Co najbardziej cenisz w ludziach?

Uczciwość, prawdomówność ,  pracowitość i taką zwykłą codzienną przyzwoitość  . 

7. Czy lubisz marzyć, czy wolisz jasno określać cele?

Uwielbiam marzyć, życie bez marzeń było by straszne. Ale mareznia marzeniami, a proza życia prozą życia więc aby marzenia mogły się kiedyś spełnić trzeba sobie wyznaczać jasne cele i do ich realizacji dążyć :)

8. Zdradź swoją jedną słabostkę.

 No i na co tu się zdecydować ?;) bo słabostek to ja mam akurat pod dostatkiem. 
No więc tak uwielbiam słodycze, muszę sobie zakładać kaganiec jeśli chodzi o zakup biżuterii i butów... to tak przyziemnie .
A z charakterologicznych to na pewno brak zdrowego egoizmu.

No to ja się wywiązałam :):):) Teraz czas na rewanż :)

Tak więc zapraszam do zabawy :
Agnieszkę z Mooje nowe Ja :)
Lucy z Lucy z głową w chmurach
Elę Moje szydełkowe przygody
Bożenkę z tu mieszka miłośc
Marysię z Atelier Marysi  wiem że nie bierzesz udziału w zabawach blogowych wiec do niczego nie zmuszam , ale gdybyś miała ochotę napisać parę słów to będzie mi bardzo miło ;)

A teraz moje pytania :)

1. Co i dla czego Cię wzrusza ?
2. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na ziemi i tam zamieszkać gdzie by to było?
3. Wymień trzy rzeczy bez, których nie wyobrażasz sobie życia.
4.Wolisz stare czy nowe?
5. Jaką cechę swojego charakteru najbardziej u siebie cenisz?
6.Wolisz psy czy koty i dla czego ? a może jakieś inne zwierzaki ?:)
7.Cecha której najbardziej nie lubisz u innych.


A teraz czas przedstawić nowego członka mojej rodziny , obiecałam to w poprzednim poście więc już spieszę to zrobić :)
Nasz nowy lokator to Owczarek niemiecki o imieniu Bumel . Psiak jest cudny i uroczy i absorbujący jak co najmniej 20 kotów ;)
Oto Bumelek w całej krasie :)


Zdjęcie nie jest najlepsze, ale zrobić zdjęcie Bumelkowi to jak próbować uchwycić wiejący wiatr ;) Myślę jednak , że widać jaki jestem słodki ;) No ja przynajmniej pod wpływem spojrzenia jego czarnych ślepków  połączonego z przekrzywieniem łebka rozpływam się jak lody na słońcu ;)
A teraz uciekam bo moja słodycz na czterech łapach właśnie dobija się do drzwi , trzeba iść z piesem się pobawić ;)

Pozdrawiam Ewa


 

21 komentarzy:

  1. piesek jest przesłodki, choć ja wolę koty :-) dawno ich tu nie było ;-)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , ja też wolę koty,pies to marzenie mojego męża , ale jak do nas trafił to się w nim zakochałam choć koty są i będą na pierwszym miejscu :)

      Usuń
  2. Słodziak, nie ma co! Ale nie daj się zwieść tym niewinnym oczom, wyrośnie z niego całkiem dominujący psiak! :)))
    Dziękuję za prztyłączenie się do zabawy i za Twoje odpowiedzi droga pani Jekyll oraz panno Hyde. ;))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ma dominujący charakterek , ale staramy się z tym walczyć i pokazywać mu jasno gdzie jest jego miejsce w rodzinnej hierarchii ;)

      Usuń
  3. U mnie ten zeszyt to Złote Myśli :) i bawiło się w podstawówce tzn wpisywało do takiego zeszytu :)
    Fajny piesio :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to samo tylko inaczej się nazywało , widać to była bardzo popularna zabawa :)

      Usuń
  4. Dziekuje za nominacje :) Uwielbiam takie pytania zarowno czytac odpowiedzi, odpowiadac, ajk tez wymslac nowe :) Piesiunia przeslodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że nominacja sprawiła Ci przyjemność , czekam na odpowiedzi :)

      Usuń
  5. :) super psiak :) w podstawówce mieliśmy takie zeszyty z pytaniami.. Kiedy ten czas zleciał.. Zabawa była przednia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też czasami nie mogę uwierzyć , że od czasów podstawówki minęło już tyle lat...;)

      Usuń
  6. O tak pamiętam te zeszyty z pytaniami :).

    Fajna taka zabawa można się czegoś dowiedzieć o blogowych koleżankach :).

    Piesek jest rozkoszny i jakie ma fajne imię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A swoją drogą to naiwne te pytanka strasznie były ,ja pamiętam między innymi takie "czy już się całowałaś" i " jaki jest twój ulubiony piosenkarz";):)
      Imię psa to zasługa mojego męża :)

      Usuń
  7. ooo:)dziękuję za nominację:)postaram się uporać z zabawą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi :)

      Usuń
  8. Miło Ewo Cię poznać i dowiedzieć się co lubisz a czego nie :) Bumelek już zawładnął moim sercem, jest uroczy.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że do mnie wpadłaś , zapraszam częściej :)

      Usuń
  9. Dziękuję bardzo za nominację i przyjmuję z chęcią . W najbliższym czasie odpowiedzi zamieszczę na blogu. W takiej zabawie chętnie wezmę udział . Nie biorę udziału w wyzwaniach , wymiankach i bardziej skomplikowanych niż pytanka , nie dlatego ,że nie chcę ale mam pracę związaną z bardzo częstymi wyjazdami i dlatego to jest dla mnie niemożliwe i szczerze mówiąc kłopotliwe.
    Pozdrawiam cieplutko i dzięki jeszcze raz . Piesio super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,że przyłączysz się do zabawy :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację i postaram się odpowiedzieć na pytania.Miałam sporo zajęć i mało zaglądałam i wędrowałam po blogach.Teraz staram się to nadrobić:)))
    Serdecznie pozdrawiam Lucy:)))

    OdpowiedzUsuń