środa, 15 kwietnia 2015

Mini kocyk szydełkowy.

Witam wszystkich po Świętach :) czy Wam też ten czas tak szybko zleciał ?
Wiosna rozgościła się u nas na dobre , wszystko pięknie rośnie , a ogródek domaga się naszej uwagi :)
Ale dzisiaj nie będzie o ogródku, a o kocyku szydełkowym . Kocyk powstał z resztek kolorowych włóczek , które dostałam od mojej teściowej, w większości "wełenki" to jakiś akryl , ale są też przeróżnej maści mieszanki, których składu nawet nie próbuję zgadnąć ;)
 
Praca nad kocykiem była bardzo przyjemna , tym bardziej , że  nie tak jak w przypadku poprzednich , na efekt nie musiałam długo czekać :)

 Resztek włóczki mam jeszcze całe mnóstwo i kombinuję jak je wykorzystać , coraz bardziej dojrzewam do dziergania szydełkowych zabawek i maskotek. Oglądam wasze dzieła i poszukuję inspiracji :) Na pierwszy ogień chyba pójdzie wąż bo jego poziom skomplikowania wydaje  jak dla mnie na początek  odpowiedni ;)


 
 I zbliżenie na wzorek :) 


A teraz mała zagadka ;) Czemu ten kocyk taki mały i taki kolorowy i co mnie skłania tak nagle do dziergania zabawek? 
I od razu odpowiedź :)
Najwyższy czas żeby się pochwalić :)
Kocyk przeznaczony jest dla mojej córeczki, która urodzi się w lipcu :)  
Póki co zgłupiałam na punkcie różowych śpioszków i mini sukieneczek i gromadzę je w sporych ilościach ;) Ale to chyba normalne ...:)
 

Pozdrawiam serdecznie :)
Ewa

35 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!
    Kocyk jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny kocyk!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Moje gratulacje i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zupełnie inny niż to co robiłam dotychczas , zwykle tak nie szaleję z kolorami ;)

      Usuń
  3. Ewuś:)gratuluję:)))jak fajnie:))będziesz miała małą dziewczynkę:)))śliczny kocyk:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    a kocyk śliczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk uroczy, wcale się nie dziwię, że dziergasz dla maleństwa - gratuluję! Do lata jeszcze trochę czasu - już widzę, co tu się będzie działo... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planie mam mnóstwo rzeczy do wydziergania , a lista staje się coraz dłuższa ;) zobaczymy jak to wyjdzie jeśli chodzi o realizację ;);)

      Usuń
  6. Piekny kocyk Ewus :))) Ale ten czas leci ,juz za chwilke Twoja niunia bedzie z Wami :)))
    A ja bedac w Polsce wachalam sie czy poslac Ci przesylke ,bo mam cos dla Twojej niuni i balam sie ,ze pomyslisz ,ze nie wolno wczesniej dawac dla niej prezencikow. I jak mozesz juz cos dla malej dostac ?? :) Musze byc pewna ,bo wiesz rozne sa zabobony i nie chcialabym czegos narobic :)) Ciekawa jestem czy imie juz wybraliscie :) I na prawde Baardzo sie ciesze ,ze bedziesz miala taka slodka mala niunie w domu :)))) Mam nadzieje ,ze dobrze sie czujesz ?? ze spokojnie ciaze przechodzisz ! Pozdrawiam Cie Serdecznie :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) dopiero co dowiedziałam się , ze spodziewam się dziecka , a to już ostatni trymestr...
      Czuję się całkiem dobrze , oczywiście drobne dolegliwości mnie nie omijają , a le w końcu trzeba czuć , ze się jest w ciąży ;):) Jest mi niezmiernie miło , że myślisz o mnie i małej :) zabobonna nie jestem i odkąd znam płeć to kompletuję wyprawkę na całego :):):) A mała będzie miała na imię Łucja :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Suuper :)) Ciesze sie ,ze w miare mozliwosci dobrze sie czujesz :)) Ja o Tobie Ewus caly czas pamietam i az glopio mi ,ze jeszcze przesylka do Ciebie nie pojechala ,aa juz tyle czasu o niej wspominam :) No ale wkoncu na pewno sie doczekasz obiecuje :))) Sliczne imie :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie i ciesze sie ,ze nie jestes zabobonna :)))

      Usuń
  7. Gratuluję !!!!! Kocyk cudny , piękne kolory. Czekam na maskotki oczywiście z różem w roli głównej. Buziaki !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie te maskotki przerażają , obawiam się , że polegnę , ale jak nie spróbuję to się nie przekonam :)

      Usuń
  8. Gratuluję z całego serca, to taka wspaniała nowina:) lubię czytać tak optymistyczne, radosne wieści:) a kocyk w wersji mini jest śliczny i równie radosny:) pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wyczekiwania swojego skarbu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Jaka radosna wiadomość! Gratuluję serdecznie! Ale piękny czas masz teraz, oczekiwanie na ten wspaniały moment, kiedy przytulisz pierwszy raz córeczkę do serca! Cudownie! Ściskam Cię mocno! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego serca gratuluję :-)
    Kocyk wspaniały :-) Przepiękne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo , miło mi , że kocyk się podoba :)

      Usuń
  11. Jak tylko powiedziałaś, że zagadka, to od razu wiedziałam :).

    Kochana moje gratulacje i dbaj o siebie :).

    A kocyk jest śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny kocyk .Serdeczne gratulacje i zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi że wpadłaś do mnie , oczywiście odwiedzę Twój blog :):)

      Usuń
  13. O rany, Ewuniu pod przykrywką kocyka TAKĄ nowinę nam zdradzasz!!!! :))) Gratuluję z całego serca! To wspaniała nowina! Oj, będzie się działo u Was, będzie się działo. Nowy dom, nowa rola, nowe szczęście. ;))
    A kocyk cudny. :)
    Ściskam i przytulam, i buziaków sto przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję serdecznie, kocyk jest prześliczny)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję to wspaniała nowina-takie szczęście:)))
    Kocyk przepięknej urody pewnie jeszcze niejedną śliczną rzecz zrobisz dla maleńkiej :)))
    Pozdrawiam słonecznie Ewuniu ciesz się chwilami oczekiwania :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Łezka się w oku kręci.Pamiętam,że też miałam taki kocyk gdy byłam mała.Jeszcze niedawno znalazłam ją w szafie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo!!! Gratuluje i trzymam kciuki:))))

    Miłego weekendu
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    z resztek można też zrobić włóczkowe buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wiadomość! Cudownie,że czujesz się na tyle dobrze,że możesz dziergać:)Kocyk jest tak kolorowy,że od razu widać Twoją radość.Optymistyczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała wiadomość! Cudownie,że czujesz się na tyle dobrze,że możesz dziergać:)Kocyk jest tak kolorowy,że od razu widać Twoją radość.Optymistyczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację. Kocyk pierwsza klasa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję:)) Dbaj o siebie i Małą Właścicielkę Kocyka:)))

    OdpowiedzUsuń