sobota, 19 października 2019

Tabliczka na drzwi -Toaleta

Taką sobie zrobiłam tabliczkę na drzwi do toalety. Troszkę mi okrągły kształt nie odpowiadał na początku ale w sklepie innych niebyło więc i taką się zadowoliłam :) Napis po polsku bo jakoś znudziły mnie te wszystkie angielskości i francuzczyzny czemu nie napisać po naszemu ;)


 Tabliczka ozdobiona decoupage z użyciem serwetki, napis przekalkowałam i napisałam przy pomocy pędzelka i farby akrylowej.


 Na wierzch spękania jak na starej porcelanie  w których się zakochałam bez pamięci i trochę kropek.

  
No i jeszcze chropowaty efekt który powstał przy pomocy strukturalnego werniksu, nie jestem pewna czy tak się go powinno stosować ale mnie się bardzo podoba taka perłowa powierzchnia:)





Tak wygląda zawieszona na drzwiach.


Chyba zrobię sobie też podobną do łazienki.
Pozdrawiam jesiennie i bardzo słonecznie:)
Ewa

1 komentarz:

  1. Super, dwa w jednym informuje i zdobi.....świetny pomysł pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń