poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Szkatułki na biżuterię decoupage.

Te szkatułki to kolejna moja przeróbka w ostatnim czasie.
Dwie skrzyneczki na biżuterię to jedne z moich pierwszych tworków decoupageowych, najpierw były w kolorach , większa- zielona z kwiatem magnolii, druga -wściekle niebieska z motywem fiołków. Oczywiście zdjęć nie zrobiłam bo jak mi już strzeli do głowy pomysł to zwykle gdzieś w połowie pracy orientuję się , że może fotkę by pstryknąć.


Takie kolorowe szkatułki nie pasowały mi do niczego, a że jakoś tak niepostrzeżenie wciąga mnie szarość ;) postanowiłam , że pudełka będą w tonacji kremowo szarej.
 

Do ich ozdobienia użyłam farb kredowych, wzorki z szablonu, naniesione trochę niedbale i do tego dużo przecierek żeby wzór pasków był taki  powycierany . 


Na koniec serwetka z motywem niezapominajek , trochę patyny  i dużo lakieru :)
Użyłam lakierów do spękań jeden klasyczny,drugi do delikatnych pęknięć ale jak dla mnie efekt średni...
Kiedyś miałam super preparat ale oczywiście miałam pamiętać jaki to był no i jak to z pamięcią bywa trochę mnie zawiodła;)



I tu mała prośba jeśli możecie polecić jakieś fajne sprawdzone preparaty, które dadzą efekt jak na popękanej porcelanie to będę wdzięczna za podpowiedzi  :)
 


Szkatułki ozdobiłam też beżową koronką i kwiatuszkami z masy.






Pozdrawiam serdecznie 
Ewa

6 komentarzy:

  1. Piękne szkatułki , a dodanie koronki dodało wiele uroku . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się świetnie. Bardzo ładnie ozdobione;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne skrzyneczki. Stonowana kolorystyka i śliczniutkie wykończenie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne :)))) Dopieszczone i teraz maja swoja druga szanse :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko Wrzesniowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne spękania:) Całość urocza i bardzo dopracowana.A koroneczki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są, super dopracowane:) mają swój klimat!;)

    OdpowiedzUsuń