niedziela, 27 lipca 2014

Zakładki w kwiatki:)

Tak mi się zrymowało;) A to odnośnie zrobionych przeze mnie zakładek do książki.  Muszę przyznać się ,że już dawno takiej frajdy przy robótkach nie miałam jak  przy malowaniu i klejeniu  tych zakładek .

Do ich zrobienia wykorzystałam  niby zakładki z lakierowanej tekturki  pochodzące z jakiejś akcji profilaktycznej , torebki po prezentach , sznurek lniany ,trochę kryształków i malowane obrazeczki kwiatowe. 
Te obrazki to już moja robota ;) Nie wiem czy bardziej malowane czy rysowane ,bo użyłam kredek wiec rysowane , ale kredki były akwarelowe wiec i trochę malowanie ;):)


Zakładek powstało siedem , a to dla tego ,że po  tym jak namalowałam pierwszy kwiatek -niezapominajka  stwierdziłam ,że przecież  i z bławatkiem było by ładnie , a jak bławatek  to może i mak spróbować i tym sposobem doszłam aż do dziewanny ;)  i tu moja kreatywność została na chwilkę powstrzymana bo mi się profilaktyczne bazy skończyły ;)


A teraz pojedynczo :)

Malwy .







Słoneczniki.



Rumianki.



 Bławatki.



Niezapominajki.


Dziewanny.


 Maki.

Zamieściłam zdjęcia każdej z osobna z podpisami tak na wypadek gdyby się nie dało odgadnąć jaki kwiatek autor miał na myśli ;) 


Pozdrawiam serdecznie 
Ewa

30 komentarzy:

  1. Piekne zakladki Ci wyszly :)))) Cuudnie malujesz ,rysujesz kwiatki Baardzo mi sie one podobaja :))))) Przesliczne wszystkie :))) Pozdrawiam Cie rowniez Serdecznie Ewus :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakładki stworzyłaś!:) Przepiękne kwiaty wymalowałaś, jak żywe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne, staroswieckie nieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej jakoś o tym nie pomyślałam ale jak teraz na nie patrzę to faktycznie takie trochę retro wyszły :)

      Usuń
  4. Super zakładki , pomysłowe bardzo ,pięknie malujesz jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az się zaczerwieniłam ;) dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Są śliczne. Uwielbiam takie botaniczne motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne. Uwielbiam takie botaniczne motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu zakładki śliczne .
    Tak pięknie namalowane że wszystko wiadomo jakie to roślinki .
    Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszę się bardzo,że podobieństwo do oryginałów udaje się dostrzec :):)

      Usuń
  8. Dziękuję za zapisanie się i życzę powodzonka w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zakładki, kwiatusie piękne narysowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zakładki, zazdroszczę talentu do rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to zdecydowanie za duże słowo ;) ale i tak pięknie dziekuję :)

      Usuń
  11. Piękne obrazki, pewnie, że widać jakie kwiatki narysowałaś :-) dziwne te kredki - obrazki wyglądają jak malowane akwarelą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie kredki akwarelowe można nimi malować jak zwykłymi kredkami a jak się pociągnie wodą to wyglądają jak farbka akwarelowa , coraz bardziej mi się zabawa z nimi podoba :)

      Usuń
  12. Wszystkie piękne, ale malwy podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te zakładki... malwa i niezapominajki skradły moje serce. Zawsze chciałam umieć rysować, podziwiam i zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ale w moim przypadku do talentu rysowniczego jeszcze bardzo daleko :);)

      Usuń
  14. Wszystkie są prześliczne ale ja miałam taką okazję i wybrałam maki .Kobiety kupujcie swoim pociechom to jest jedyna okazja i co naprawdę super rzecz ,kiedyś będziecie tej kobietce dziękować .Ja już dziękuje i wieki szacunek w Twoja stronę .

    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Edytka ,że zakładka z makami Ci się spodobała mam nadzieję ,że Oli też , ale jak nie to zawsze może wymienić ;)

      Usuń
  15. Śliczne zakładki, tak starannie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz :)

      Usuń
  16. Wyszły takie ślicznie że podpisy są zdecydowanie zbędne. Pozwolę sobie nawet wybrać swojego ulubieńca, to malwy..

    OdpowiedzUsuń