środa, 23 lipca 2014

Pudełko decoupage czyli kolejne coś z niczego.

A właściwie nie z niczego tylko  z pudełka po butach, takie porządne pudełko nie mogło się zmarnować ,a mojej mamie akurat potrzebny był pojemnik do przechowywania przyborów do dekorowania ciasta :)  tak  wiec w ruch poszły farby i serwetki :)
 I  wyszło tak .

Prawda ,że pudełko bardzo porządne  ;) i że grzech wyrzucać ;)


 Uroczy motyw ciasteczkowy i troszkę cieniowań .



 A t u już w  aranżacji z użyciem zawartości czyli foremek i cudów wszelakich do ozdabiania ciast i ciasteczek oraz świetnych do lepienia z masy solnej :)




Jakiś marazm mnie ostatnio ogarnął  niby działam cały czas robótkowo i ciągle coś tam dłubię , a jakoś tak ciężko było mi się zmobilizować żeby  ten mój urobek na blogu pokazać ;)

Ale już  się wzięłam w garść i sama sobie złożyłam mocne postanowienie poprawy :) Tak wiec posty zaczną pewnie pojawiać się częściej :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do Misz-masza bardzo serdecznie , witam nowych obserwatorów i dziękuję za każde słowo pozostawione w komentarzach :)

17 komentarzy:

  1. ślicznie Ci wyszło to pudełko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i sympatyczne pudełeczko zrobiłaś! A cieniowania- mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny motyw a pudełko super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw od dawna misie podobał ,ale jakoś się nie składało żeby serwetkę wykorzystać ,a tu pasowała idealnie :)

      Usuń
  4. Super! Uwielbiam takie praktyczne i cudne przedmioty. Ja wciąż zbieram różne metalowe, drewniane i inne pudełeczka z nadzieją, że kiedyś opanuję tę sztukę... ;-) Marzą mi się takie pudełeczka - apteczkowe, ciasteczkowe, robótkowe - wszak mam dwa niciaki, ale i tak po szufladach a to filce, a zamki..., zazdroszcze i podziwiam :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak apteczkowe pudełeczko i ja planuję tylko chciałam aby było drewniane , więc jeszcze muszę poczekac może mi coś w łapy wpadnie :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Fajna metamorfoza:) A marazm minie, czasem tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czuję jak mija i mam nadzieję , że długo nie wróci :)

      Usuń
  6. I nic się nie marnuje ;D Bardzo piękne pudełko Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna dziewczyna z Ciebie! Tak pięknie przerobiłaś te pudełko po butach, motyw w sam raz dla takich przyborów :)
    Cieniowanie bardzo mi się podoba, ja niestety tak ładnie nie umiem, ale może kiedyś się nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nauczysz ,to nie takie trudne :) bardzo dziękuję za tak pozytywną opinię :)
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  8. Pudełko nie do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne pudelko Ci wyszlo :))) Milego Nowego Tygodnia Ci Ewus Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń