niedziela, 11 września 2016

Lata 20-te, lata 30-te... ;)

Lata 20-te, lata 30-te ... tak mi się właśnie kojarzy czapka , którą zrobiłam dla mojej księżniczki :)


Czapeczka zrobiona jako dodatek do kremowego futerka zakupionego przez babcię :) 
Zużyłam na nią resztkę malinowej włóczki , z której kiedyś robiłam sweterek dla siebie , do tego filcowa dalia w kolorze rzeczonego futerka ;).
 

Dalie z filcu nauczyłam się robić niedawno i bardzo mi się podobają wiec pewnie jeszcze nie raz się na blogu pojawią :)

 Mała księżniczka zachwycona ,kiedy pokazuję jej w lusterku odbicie w czapce na głowie na jej buzi maluje się  promienny uśmiech  :):)

A co poza tym ? Wróciłam od pierwszego września do pracy , świat nadal się kręci choć miałam pewne podejrzenia ,że z dniem mojego powrotu się zawali ;)
Za to doba zrobiła się znacznie krótsza i życie jakoś zdecydowanie przyspieszyło ;)

Pozdrawiam i znikam :)
Ewa

15 komentarzy:

  1. Sliczna czapeczka :)) Suuper jest ten kwiatuszek :) No to widze u Ciebie duze zmiany :)) Ale i widze ,ze niezle sobie radzisz i to najwazniejsze !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplo Ewus :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa , staram się jak mogę , z różnym wprawdzie skutkiem ale zawsze...;)

      Usuń
  2. Czapeczka śliczna, a ten kwiatek z filcu zrobiłaś, że aż palce lizać. Fajnie by było jak byś pokazała całość, razem z futerkiem. Życzę Ci powodzenia w pracy :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , postaram się zrobiC zdjęcie na modelce i w futerku ale jak zrobi się trochę chłodniej bo nie chcę dziecka podgotować ;)

      Usuń
  3. Śliczna czapeczka z uroczym kwiatem:))) Księżniczka będzie wyglądała w niej jak z bajki:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna czapeczka !!! Dalia jest super . Ważna jest dobra organizacja , fajnie że pomimo krótkiej doby coś tam wydziergasz i nie zapominasz o nas. Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  5. i czapeczka i kwiat rewelacyjne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie, Twoim bliskim i wszystkim czytelnikom bloga na nadchodzący zimowy czas życzę wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochana :))) Mam nadzieje ,ze u Ciebie wszystko wporzadku !!! Odezwij sie czasem :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czapka i filcowy elegancki kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna a ten kwiat cudo

    OdpowiedzUsuń