piątek, 19 sierpnia 2016

Szafeczka na klucze

A zaczęło się od tego , że Bumelek , którego w pierwszych dniach pobytu w domu zamykaliśmy na noc w sieni powygryzał nam dziury w ścianie... Nasz piesek najwyraźniej nie lubi zamknięcia bo jak już przestaliśmy go więzić i zostawiliśmy w nocy do dyspozycji cały dół domu to przeistoczył się w owczarkowego aniołka i szkód żadnych nie robił :) ale co powygryzał to powygryzał i sień była do odmalowania (oczywiście po uprzednim zaklejeniu  śladów ząbków w ścianie ). 
Dopiero niedawno zebrałam się  w sobie i w ruch poszła farba , przy okazji postanowiłam zmienić kolor bo uprzedni "gorący piasek" czy coś w tym stylu sam w sobie był całkiem ładny ale w dość małym pomieszczeniu z jeszcze mniejszym okienkiem okazał się zbyt ciemny. 
Tym razem padło wiec na waniliowy , teraz jest super, przez pierwsze dni miałam wrażenie , że w sieni cały czas pali się światło ;)
I tu dochodzimy do szafeczki na klucze ;) Wiem, wiem wstęp trochę przydługawy ...


Szafeczka przywędrowała z nami z naszego wynajmowanego mieszkania , był to jeden z pierwszych moich tworów dekupażowych no i przyznać trzeba , że nie najwyższych lotów.

 Poprzednio wyglądała tak

 Bezpłciowo beżowa , z kiepskim efektem spękań bo coś z preparatem się podziało, ale do "gorącego piasku" jeszcze jako tako pasowało i sobie wisiała . 
Za to do wanilii pasowało już mniej, tym bardziej , że w sieni zawisła zasłoneczka kremowa w lekko stylizowane róże. 
Szafeczkę przemalowałam  przy pomocy farb kredowych , zrobiłam przecierki i ... no właśnie pozostało pytanie czym przyozdobić drzwiczki.


Wymyśliłam sobie , że fajnie by było aby motyw był choć trochę podobny do kwiatów na zasłonce , przeszukałam więc serwetki , które miałam w domu i nie znalazłam nic odpowiedniego . 
I tu dochodzimy do momentu porwania się z motyką na słońce ;)
Postanowiłam ,że spróbuję sama namalować motyw podobny do tego na zasłonce.
 

Wyszło jak widać , same ocenicie :)
Dzieło sztuki to to nie jest ale na upartego "obleci" ;) A najważniejsze dla mnie , że to jedna z pierwszych prac po bardzo długim czasie bezczynności i jej wykonanie bez względu na efekt dało mi niesamowitą frajdę :):)

 Zamieszczam kilka zbliżeń na me dzieło :)
 

Tak mi się dobrze malowało ,że w środku też  pojawił się kwiatuszek :)
 


Na koniec jeszcze zdjęcie malutkiego talerzyka upolowanego na starociach , który idealnie pasuje do reszty wystroju sieni :) 
W sumie nie wiem ile kosztował bo za ten talerzyk i dużą szklaną paterę zapłaciłam 10 zł :)
 

Nie zamieściłam zdjęć całej sieni bo zrobienie dobrego  zdjęcia w tak małym pomieszczeniu jest po prostu dla mnie  niewykonalne , pozostawiam więc wam pole dla wyobraźni ;)
Pozdrawiam i uciekam :):)

14 komentarzy:

  1. Dla mnie rewelacja!
    A talerzyk jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Jak dla mnie to są dziełami sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafeczka wspaniała@ i te kwiaty...myślałam, że to perfekcyjnie naklejone serwetka a tu taki talent :)
    śliczny talerzyk
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to zrobiłaś, rewelacja, talerz świetny, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał jestem pod dużym wrażeniem, również myślałam że to serwetka ...
    Ogólnie bardzo gustownie i elegancko udała Ci się renowacja szafeczki. Ale mi również talerzyk skradł serducho, jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafka wyszła świetnie;) Bardzo podobają mi się namalowane kwiaty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła szafeczka , a kwiaty cudne. Miłego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna szafeczka, a i talerzyk wart 10 zł (z paterą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jak na pierwsza prace ,jak na pierwszy malunek to wyszlo na prawde Cuuuudnie :)))) I super ,ze wasz piesek sie uspokoil :))) Pozdrawiam Cie Slonecznie Ewus :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te malunki kwiatów, cudowne, masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szafeczka stała się niezwykle urokliwa. Dobrze, że piesek jest teraz grzeczniutki. Sama mam owczarka i wiem, że to wydatkowe psy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo za wszystkie przemiłe komentarze , naprawdę dodają mi skrzydeł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna odmieniona szafeczka na pewno fajnie wygląda razem z talerzykiem w Twojej sieni.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i cieszę się że znowu tworzysz piękne rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń