środa, 25 marca 2015

Dla odmiany ...pisanki ;)

Ale obiecuję, że to już ostatnie w tym roku :) A miałam tego roku nic w temacie jajek nie działać ... ach ta moja konsekwencja ...;)
Najpierw pokażę kolejną partię sznurkowych styropianków, poprzednie się mocno spodobały , wiec postanowiłam dorobić jeszcze  kilka na prezenty :)
 

Kolory podobne jak w poprzednich , na jednym tylko zaszalałam z żółtymi kwiatuszkami ;)


Kolejne to wydmuszki , można powiedzieć , że dwustronne :) 


Z jednej strony różany wzorek , bardzo przeze mnie lubiany ostatnio .



A z drugiej miniaturowe różyczki albo ....no właśnie nie wiem co, niebieskie kwiatuszki po prostu ;)



 

 Dłubnęłam też koszyczek szydełkowy na pisanki , myślę , że to nie jest ostatni ;)



Inspiracja z Waszych blogów , usztywniony lakierem akrylowym .



A to już mój tegoroczny jajeczny urobek w całości  :)


Pozdrawiam serdecznie i biegnę na podwórko bielić łózko do sypialni, trzeba wykorzystać piękną pogodę bo podobno ma się niedługo skończyć ;)

45 komentarzy:

  1. Zajrzałam tu po raz pierwszy i widzę pracowitą i zdolną koleżankę! Ślicznie pozdrawiam i podziwiam Twoje pisanki, ja w tym roku nie zrobiłam ani jednej ale jak patrzę na te sznurkowe to kto wie? :) zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że wpadłaś :) zapraszam częściej :) Ja też spieszę odwiedzić Twój blog :)

      Usuń
  2. śliczne te pisanki zwłaszcza te turkosowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam potrzebę zaszaleć z kolorem :) w końcu wiosna zobowiazuje :)

      Usuń
  3. Przecudne pisanki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pisanki.
    Pozdrawiam
    http://wmoimskromnymkaciku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pisanki! a te dwustronne bardzo, bardzo mi się podobają.
    Również lubię motyw różany
    Pozdrawiam
    http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już kiedyś pisałam róże dobre na wszystko, w przeciwieństwie do koloru różowego bo z tym trzeba uważać ;):)

      Usuń
  6. O ratunku, ale jaja! :)) To się napracowałaś, przecież takie maleństwa wcale nie łatwo zrobić! A tu ich aż tyle. :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa taka jajcara ze mnie w tym roku ;):)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. śliczne te sznureczkowe:))miałam ogromną ochotę na takie sznureczkowe ale ja zobaczyłam cenę sznurka w castoramie...to mi się odechciało:))piękne zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to jestem zaskoczona ,że sznurek taki drogi , ja kupowałam mój już jakiś czas temu w hurtowni papierniczej ale cena była przystępna ...
      Miło mi , że jajka się podobają :)

      Usuń
  8. Pięknie się to wszystko prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne , pięknie je wykonałaś. Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie cudne , pięknie je wykonałaś. Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jaja :-) Wspaniale je ozdobiłaś :-)
    Koszyczek cudny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te sznurkowe wyjątkowo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w Twoich jajeczkach. Wszystkie cudowne łącznie z koszyczkiem. Poleciałam do sklepu po sznurek i spróbuję sama zrobić:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem ciekawa efektu ,mam nadzieję,że umieścisz je u siebie na blogu , abyśmy mogli podziwiać :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Zakochałam się w Twoich jajeczkach. Wszystkie cudowne łącznie z koszyczkiem. Poleciałam do sklepu po sznurek i spróbuję sama zrobić:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy pisankowy urodzaj u Ciebie :-) Najbardziej podobają mi się te kolorowe, z niebieskim tłem - tyle w nich wiosny i pozytywnej energii! :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo tak ślicznymi pisankami to nawet powinnaś się chwalić:):) Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masa pięknych jaj , super pomysłowe i urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Hihi jak już łamać postanowienie, to z przytupem :).

    Piękne jajka w obu odsłonach :).

    Bardzo podobają mi się te małe kwiatuszki na niebieskim tle :).

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jajek! Wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudne pisanki :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne jajeczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedne spokojne , drugie kolorowe - wszystkie jajcarskie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajkowe cudeńka :-) przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne jak nie wiem co !!!

    Serdeczne życzenia zdrowia oraz wszelkiej pomyślności. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie jajeczka piękne! Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie jajeczka piękne! Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń