środa, 16 kwietnia 2014

Jaja :)

Musze powiedzieć ,że moja konsekwencja ,a raczej jej brak cały czas mnie zadziwia ;) Normalnie toja dosyć konkretna baba jestem ,ale jeśli chodzi o robótki to ... no to konsekwencja przestaje obowiązywać ;)
Postanowiłam w tym roku , że nie będę robić żadnych pisanek bo mam z innych lat narobione tyle,że nie bardzo jest gdzie je wszystkie ustawiać i wieszać .  I trwałam w swoim postanowieniu dopóki  nie zobaczyłam na Waszych blogach pięknych pisanek ozdabianych koronkami ... No musiałam spróbować i ja coś w tym stylu zrobić . 
Kupiłam więc sześć jajek styropianowych powyciągałam zbierane na wszelki wypadek kawałki koronek odprute  ze starych obrusów , serwetek i koszulek   i przystąpiłam do dzieła :) I tak mi się spodobało ,że dokupiłam kolejne sześc sztuk i też zostały ozdobione . 



 Poza koronką do ozdoby posłużyły mi jak widać na zdjęciach serwetki i duużo lakieru :)




Teraz kilka pojedynczo , zdjęcia troszkę tańczące ,ale robione komórką, a ja jeszcze nie odważyłam się na próbę obróbki w jakimś programie graficznym ;)
 

  










Jaja   nie tylko mnie się spodobały :) I to nawet do tego stopnia  spodobały się innym , że zostało mi dwie sztuki :) 
I jak myślicie co robi w takim przypadku  bardzo konsekwentna osoba , która w ogóle nie miała przygotowywać pisanek ?  No jak to co ? kupuje kolejne sześć jajek styropianowych  i z obłędem w oczach ozdabia je pomiędzy pieczeniem ciast i robieniem sałatek ;):) Jak skończę to pokażę :)

Konsekwencja to jednak wspaniała cecha :);)
Jestem bardzo ciekawa czy Wy też jesteście takie robótkowo konsekwentne ?


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszły jaja. Nie trzeba mieć umiejętności w robieniu zawijasów. Wystarczy kawałek koronki i jajko nabiera elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Fajny efekt do osiągnięcia którego nie trzeba mieć kosmicznych umiejętności ;)

      Usuń
  2. Cudne te Twoje jajuszka. Ja nie jestem konsekwentna. Jestem leniwa, haa...haa.
    Wesołych Świąt, życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, ze jesteś bardzo pracowita sądząc po ilości prac publikowanych u Ciebie na blogu :)
      Dziękuję za miłe słowa pod adresem jajek:) i również życzę wesołych Świąt :)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego na święta:) Piękne te Twoje jaja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pisanki , najważniejsze że robisz te cuda z pasją ,a jak jest pasja to trudno być konsekwentną. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jajeczka :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pisanki! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajeczka są przepiękne :) Mi zawsze brakuje konsekwencji robótkowej, wiele prac zaczynam a tylko ich niewielka część doczekuje się zakończenia.

    OdpowiedzUsuń