poniedziałek, 24 lutego 2014

Koralików ciąg dalszy.

Mówiłam , że mnie wciągnęło w koraliki ? No to nie kłamałam ;) bo  wessało mnie na dobre :)

Po pierwszym naszyjniku , popędziłam do komputera i zamówiłam drobniejsze koraliki , ale przesyłka  dopiero za kilka dni , a mnie raczki same chodziły w rytm węża koralikowego ;) Tak wiec znowu zanurkowałam w swoje zapasy , pogrzebałam , podobierałam i starczyło na drugi naszyjnik :):) ... i nawet na bransoletkę .

Naszyjnik niby taki sam ,a jednak inny ;) - uwielbiam takie  powiedzonka genialne w swej głupocie  ;):)



Do naszyjnika znowu koralikowa bransoletka .



Upewniam się , że koraliki 3,1 mm vel 8o są troszkę za duże do naszyjników , ale jak się człowiek uprze to i z takich się coś uplecie :)




A tutaj już obydwa komplety , który się Wam podoba bardziej ? Ja mam swojego zdecydowanego faworyta, ale na razie nie zdradzę , który to ,  jestem ciekawa czy będziecie uważać podobnie :)






Drobne koraliki już przyszły więc spodziewajcie się kolejnych wężowych postów :)

Pozdrawiam serdecznie 
Ewa

10 komentarzy:

  1. Przepiękne jestem zachwycona.Takie kolorowe wiosenne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się oba komplety:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu po prostu superowe .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny komplecik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba sa Piekne ,ale jak bym miala wybierac to chyba ten jasniejszy komplecik bym wybrala :) Az mnie ciekawi baardzo co z nim zrobisz :):) Noo wiem wiem ciekawosc to pierwszy stopien doo ... :):):) Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny wybór,ale ten ciemny naszyjnik bardziej mnie zainteresował:))) Pięknie Cię "wciągnęło" w koraliki ..czekam na nowe prace:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :) Kolejne koralikowe prace już niedługo będą skończone :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik ciemniejszy bardzie mi się podoba:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń