piątek, 27 grudnia 2013

Święta, Święta i...

i po Świętach :)  Nie wiem jak Wam ale mi upłynęły baardzo rodzinnie i tradycyjnie po polsku czyli w większości przy stole ;) 
Dzisiaj kilka migawek świątecznych , tak w reporterskim skrócie ;)

Choinka oczywiście żywa i z mnóstwem ozdób, taką lubię najbardziej ma być kolorowo , kiczowato i błyszcząco :)


Na naszej jest wszystko, bombki, pierniki, gwiazdki, aniołki , ozdoby z masy solnej .... 



 I jeszcze raz domek piernikowy :) 


Ozdoba okna czyli styropianowa bombka wykonana jeszcze w ubiegłym roku 



Pyszny domowej roboty krupnik litewski na prawdziwym miodku i z przyprawami mmm...:)


I zmęczony tą całą krzątaniną przedświąteczną Bronuś ;)




A na koniec komplecik koralikowy zamówiony na prezent ,  już trafił do nowej właścicielki, podobno się podoba wiec mogę pokazać :)




Tyle na dzisiaj :) Mam jeszcze parę rzeczy do pokazania ale to już następnym razem ;) Nie chcę Was zamęczyć :)

8 komentarzy:

  1. Piekna choinka taka jaka i ja uwielbiam Kolorowa :):) Domek uwielbiam Cudny :) Komplecik Przesliczny i wcale sie nie dziwie ,ze sie spodobal :) Juz po swietach i za chwilke juz nowy rok :) Niesamowite jak ten czas leci szybko. Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś słyszałam fajne powiedzonko, już się nim dzieliłam ale co mi szkodzi przytoczyć je jeszcze raz "jak ten czas leci jeszcze człowiek nie zdążył po Sylwestrze wytrzeźwieć,a już trzeba choinkę ubierać " ;) Uwielbiam je :):)

      Usuń
  2. Ekstra chionka, pięknie ozdobiona, a domek z piernika przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne Swieta :) najwazniejsze, ze wszyscy byli zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak zadowoleni i najedzeni po uszy ;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze że Święta się udały. Na choince prawdziwy misz- masz kreatywny. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadowolić Siebie i całą rodzinę to sukces , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń