piątek, 7 czerwca 2013

Ręczniki z koronką.

W moich zbiorach  różnych "rzeczy, które kiedyś na pewno wykorzystam" znajdowało się kilka motków   kordonku w odjazdowy deseń cieniowanego fioletu ;) Nie bardzo pamiętam nawet czy dostałam go od mamy , czy od teściowej , prawdopodobnie i od jednej i od drugiej dla tego tyle motków się nazbierało ;)   teraz już chyba się takich "wysublimowanych" zestawień się nie robi ... bardzo ciemny fiolet przechodzący w śnieżną biel mmm... unikat po prostu:)
No i co z tym zrobić ? Wyrzucić szkoda bo dużo tego , a ja generalnie wyrzucać nie lubię.   Zawsze można wydziergać serwetkę ..... no ale pozostaje problem co z nią potem zrobić bo położyć w widocznym miejscu serwetki w takim kolorze to bym się chyba nawet za kare nie zdecydowała .
Dumałam długo, aż w końcu w oczy wpadły mi liliowe ręczniki , no i  oczywiste stało się, że aż się proszą o koronkę :)
 
Jak postanowiłam tak też zrobiłam, a zeszło mi trochę bo ręczniki słusznych rozmiarów ,   i oto  mogę zaprezentować ręczniki wraz z koronką :)
 
 
 

 

 

 
Mrówka na poniższym zdjęciu nie była w planie , sama się wepchnęła ;)



 

7 komentarzy:

  1. Ślicznie ozdobiłas ten ręcznik , mnie sie marzy ozdobienie haftem , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) . Koniecznie musisz zrealizować swój zamiar ozdobienia ręcznika bo z Twoimi zdolnościami hafciarskimi na pewno zrobisz to wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i oryginalnie prezentują się te fioletowe a może w kolorze fiołków ręczniki.Ja zabieram się do ozdobienia ręczników koronką i jakoś ciągle coś innego zmienia moje zamiary.Może teraz jak u Ciebie się napatrzę to znowu pomyślę...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No zawsze znajdzie się ktoś z parciem na szkło! A mrówka pewnie myślała, że skoro taka mała, to nikt jej nie zauważy. ;)))
    Bardzo ładnie wyszly ręczniki.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręczniki w nowej szacie wyglądają bardzo ładnie. Też nie lubię wyrzucać, zawsze cośndo czegoś :)) może się przydać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna koronka ,a ręczniki stały sie bardzo romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo dziewczyny za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń