piątek, 12 czerwca 2020

Komoda z lustrem- metamorfoza

Jak większość z nas ostatnie miesiące spędziłam w większości w domu, teraz już pracuje, ale marzec, kwiecień i połowa maja minęły mi na opiece .
A skoro byłam w domu i miałam czas to zajęłam się planowanymi od dłuższego czasu pracami.
Malowaniem mebli, przeróbkami, szyciem itp :) Postaram się pokazać wszystko co udało mi się zdziałać podczas pandemii.
Na początek szafka z lustrem,która u mnie stoi w przedpokoju.


Komoda była kupiona już ponad rok temu , i od razu z zamiarem przemalowania na jasny kolor, ale jak to często bywa  jakoś się nie składało ...


Ale w końcu przyszedł jej dzień :) Pomalowana farbą kredową w kolorze "wieniec laurowy" i zawoskowana. 
Zdecydowanie rozjaśniła przedpokój. 
 

Trochę detali , czyli moje ulubione przetarcia :)



A tak wyglądała przed malowaniem, niby nie źle ale było zdecydowanie za ciemno i przyciężkawo . 
 

A fotografując komodę wpadł mi w oko stojący na niej chustecznik,  zrobiony lata temu ale niepokazywany na pewno :)


Chustecznik drewniany , ozdobiony transferem , służy już kilka lat i ma się bardzo dobrze :)



Pozdrawiam gorąco :)
Ewa

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Komoda jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Ni to komoda ni toaletka ;) ale mnie pasuje akurat do przedpokoju, jest miejsce na najprzydatniejsze przed wyjściem rzeczy i zerknąć w lustro zawsze można ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo powiem Ci Kochana ,ze ta przemiana dodała jasnosci ,ale i uroku niesamowitego !!! :)) Cuuudownie sie prezentuje mebelek :))) A chusteczki Slicznosci dopieszczony i pasuje do mebelka nowego :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko Weekendowo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już jesteśmy w temacie aranżacji wnętrz, to powiem wam, żeby całkiem sporo ciekawych propozycji w tym zakresie, można znaleźć w sieci. Jeśli chodzi o mnie, to mnie ostatnio wpadły w oko Komody 40 cm i stwierdziłam, że idealnie sprawdzą się w mojej sypialni. Co o nich uważacie? Podobają wam się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń