czwartek, 20 czerwca 2019

Obrazki w niebieskościach i kilka migawek z ogródka

Z pewną taką nieśmiałością pokazuję namalowane przeze mnie obrazki . Bo ja malarzem to nie jestem , coś tam nabazgrzę i tyle...
Ale zakupiłam dawno ,dawno temu w sklepie z używaną odzieżą  dwie ramki , a właściwie obrazki w ramkach. Obrazki paskudne ale rameczki jak dla mnie super no i tak do tych ramek coś trzeba było włożyć ;) a że ja ostatnio w niebieskim zakochana jestem to  podjęłam próbę namalowania "wsadu" do ramek ;)

Wyszło tak jak widać :) Zdjęcia trudno mi było zrobić bo obrazki do ściany przykleiłam i to na przeciwko okna więc się wszystko odbijało...


 Irys malowany akwarelą


I hortensja malowana czy rysowana kredkami akwarelowymi .





A teraz kilka migawek z ogrodu  , który jest moim ciągłym źródłem frustracji ...
Kiedy miałam ogródek u rodziców no to oczywiste było, ze wsadzam roślinkę,  a ona rośnie. Potem przeprowadziłam się na swoje no i ogródek też zaczęłam zakładać , z wielkim entuzjazmem powsadzałam kwiatki i .... i one nie rosły , a właściwie wypuszczało jakieś rachityczne coś, które i tak po jakimś czasie grzyb albo inna mszyca zżerało. Po jakimś czasie doszłam do wniosku, że to może mieć jakiś związek z tym , że ziemia u mnie jest klasy poniżej 6 ... 
Tak więc rozpoczęło się nawożenie i nawożenie i jeszcze raz nawożenie a do tego ciągła walka ze szkodnikami.
Aktualnie walczę z mszycami, gąsienicami, grzybem i jeszcze kret się przyplątał , no jakby innych ogródków w okolicy nie było tylko mój taki atrakcyjny ;)

No nic to ...:)
Pokażę co udało się pomimo przeciwności losu wyhodować :)




Innym razem więcej zdjęć  dodam bo teraz jakaś burza straszy więc zmykam :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe obrazy Ewuniu i piękny ogród.:) U mnie glina i roślinki ciężko mają, podobnie jak Ty walczę z plagą mszyc, pełno też mrówek i ślimaków. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , subtelne obrazy . Ogród z czasem będzie cudny. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. No moja Droga:))może Ty malarzem nie jesteś ale artystą jak najbardziej:))Pięknie Ci wyszły obrazki:))wielki szacun za malowanie tymi kredkami,bo to "paskudy"są okrutne:))))niemniej obrazki są piękne i nie poprzestawaj na nich tylko maluj:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obrazki! Mam nadzieję, że częściej będziesz sięgać po farby i kredki i pokażesz nam jeszcze mnóstwo swoich pięknych prac :).
    W ogrodzie same to rosną tylko chwasty, natomiast kwiaty i inne pożyteczne roślinki wymagają niestety sporo naszego wysiłku :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za tyle miłych słów, nawet nie wiecie jakiego pozytywnego kopa mi dały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się ogrodem może potrzeba czasu by rośliny zrozumiały jak wiele zachodu im poświęcasz :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń